Zucczucc

Idag blev Zucchini kastrerad. Han hade tydligen varit elak mot veterinärerna. Fräst, gnällt, och till och med lyckats göra någon illa. De vägrade förflytta honom till transportburen så när jag kom så jag fick jag göra det själv. När jag kom in i rummet som han satt i så var hans ögon svarta och han låg platt mot botten i buren och fräste... Men när han såg mig och jag kom nära reste han sig försiktigt och han sken upp, jag kunde enkelt flytta över honom och ta med honom hem. Mammas fjantgos ♥ superlycklig över att vara hemma igen, bara spinner och ska kela.
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hur många katter har du nu? ;) Tänk att det bor en skogskatt hos mig, det sista djuret jag trodde skulle komma in i mitt hem. Jag älskar djur men är ingen kattmänniska eller var inte ska jag väl säga.
Tre akvarium
Två marsvin
En katt
Det får räcka....möjligen ett kar till och en marsvins hona till....fniss;)
Djuren är människans bästa vän!

2013-03-21 @ 14:12:04
URL: http://petrasfotovarld.blogspot.com
Postat av: Adele

Petra: Jag har två katter. heh, Ceylon och Zucchini!

hahah va! Haru både katt, marsvin och fiskar? :'D Galet! Är inte du allergisk mot katter? :o Hur går det?.. hah!

2013-03-21 @ 19:27:25
Postat av: Petra

Jo jag är allergisk mot katter och hö...men när Lars dog plötsligt den 29 ock. så hade vi inget val och som tur är så funkar det. Ricky släpper inte katten och han bor hos oss i väntan på jobb så han kan flytta. Marsvina har jag lånat på livstid,,,om jag blir sjuk av dem så ska de åter till förra ägaren. Fiskar och räkor är en passion jag har.

2013-03-22 @ 19:49:13
URL: http://petrasfotovarld.blogspot.com
Postat av: carro

Så söt!!

2013-08-08 @ 16:23:43
URL: http://www.autumgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0