~

Min hyresvärd ska sälja huset till våren/sommarn. Så idag har jag städat lite extra noga pga att en man som ska hjälpa honom att sälja kommer förbi här för att skriva lite om min lägenhet och ev. ta någon bild.

Jag är lite orolig, då jag inte vet om jag kommer få bo kvar eller inte, beroende på vem som köper. Iof så vill jag ju flytta (för att komma upp från källaren), men jag vill gärna välja själv när det ska hända.
 
 
Jag har fått jobb. Trivselvärd på FAVI.

Det är iof tillfälligt, men det känns ändå väldigt roligt. Mina arbetsuppgifter kommer att vara att jag ska:
- baka bröd på morgonen, fylla på och ta hand om kaffemaskinen, diskmaskinen, inhandling av råvaror, baka fika, byta sopor och städa i köket, ansvara för kassa och kvitton, hur många som ska äta, mm.

Jag kommer även ha eget arbete, då jag bland annat ska plugga till körkortet, söka andra jobb, hjälpa till i grupperna med att skriva ansökninshandlingar osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0