ingen vila

Jag hinner knappt avsluta ett konstprojekt innan det ramlar något nytt över mig! Folk drar lite i mig vilket måste vara ett gott tecken. Nu har jag ett nytt projekt på gång nerifrån i landet men kan inte lägga händerna i det nu direkt då jag måste lägga all fokus på skolan de här sista veckorna. Har både teoretiskt och praktikst slutprov väldigt snart! 

Idag öppnade min utställning på Unga Magasinet och jag hoppas att ni som vill se utställningen hinner se den innan den plockas ner igen, vilket är om två veckor! Har fått bra respons än så länge iaf! Folk gillar mina linjer och mönster och verkar väldigt imponerade. hah. Har svårt att ta åt mig men jag gör väl det på nåt vis trots allt. Känns kul! 

Jag ska verkligen försöka ta bilder på tavlorna, det är många av dem som inte ens finns på foto, jag har varit väldigt dålig på att dokumentera det jag gjort på senaste tiden. Jag tror jag ska be någon god vän att hjälpa mig att ta bilder så jag kan dela med mig av min konst även till er som inte har möjlighet att ta er till Sundsvall.  

Jag återkommer! Jag ska verkligen skärpa till mig, 
Jag skyller på att det har varit mycket senaste tiden men jobb, skola och utställningar samtidigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0