pysselkvällar

Jag och Louise har haft en del pysselkvällar tillsammans nu då vi samlas hemma hos mig och skapar. Jag har mina bilder som jag  måste bli klar med inför konstutställningen som jag ska ha på galleri granen i maj (5e-17e) och lull har än så länge byggt pärlplattor, ritat lite och uppdaterat sitt cv. 

Våran duo har nu förökat sig och blivit en trio, Lais har varit med oss en kväll också då hon gjorde smycken.

Ikväll tänkte vi köra igen. Lullilull kommer som vanligt men även vår vän Tobias, och förhoppningsvis så ramlar Lais in också!

Om någon känner sig intresserad av att vara med någon kväll så är ni mer än välkomna! Vi brukar vara hemma hos mig på Västra Långgatan! Det enda kravet är att du/ni tar med er eget pyssel som ni kan pyssla med.

Vi brukar även äta tillsammans, ikväll blir det en het linssoppa!



Jag har lite bilder nu som jag bör knäppa kort på att uppdatera bloggen med, det kommer nog upp inom kort. Jag har bland annat blivit klar med bruden med solglasögon och har också påbörjat en ny bild för ett tag sen som snart är klar! Tänkte försöka bli klar med den ikväll. Har även andra saker på gång som jag hoppas på att få klara snart!



Tillsvidare kan ni få ett galet skoltristesskladd som jag gjorde här om dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0