pyssel med Linn och Lais

Slutresultatet på det jag har suttit och kladdat på i regn och sol
 
 
Ikväll har Linn och Lais varit över, vi har haft det mysigt i solen, träffat på min härliga granne i trädgården, kollat på senaste avsnittet av true blood och pysslat! Det har varit supermysigt. Jag har kommit lite längre på min stora tavla som jag grundade igår. Den ser fortfarande åt h*lvete ut, men det tar sig nog efter mer slit, pill och lager! Känner att det kommer ta sin tid.
 
Det känns konstigt att måla med färg igen, känslan av finlir med tuschpenna funkar liksom inte nu, allt blir kladdigt så jag kladdar bara på! Kanske avslutar med lite mönster och linjer i tusch mot slutet.
 


 
 
Lite bättre bild på pallen jag har målat/ristat/slipat på, (bild hade önskats)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0