krokodil

Igår när jag kollade på Fixa Rummet så sydde dom en två meter lång krokodil. Och då ville naturligtvis jag också göra en. Så jag satte mig och pillade med den redan igårkväll och idag offrade jag mina kuddar i sängen för att komma åt vaddet innuti så jag kunde fylla honom! (min blev inte 2 meter dock, kanske 1,40) Jag får sova utan kuddar några dagar eller så kan jag ta någon ur soffan så länge. heh.  Så här ser han ut nu, inte helt klar. Jag blev ganska nöjd med "taggranden" på tyggen och ut på svansen. Huvudet och munnen blev lite galet, stort och putigt, men ganska söt ändå. Sedan ska det också dit tänder & ögon ( & ev klor på fötterna) Som ni kanske ser så använde jag mig av tyget som satt på väggen bakom tvn tidigare.






Kommentarer
Postat av: Petra

Väldans fin;)

2012-04-14 @ 10:14:54
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0