cykel

Idag hade min klasskamrat gårds/källar-städning i sitt område, och då hittade han en cykel där som jag fick ta reda på ist för att den skulle slängas! :D perfekt! Jag som va i stort behov av en cykel och som har dålig ekonomi, gratis är gott. Kanske inte världens bästa cykel men helt klart fullt duglig till mig! Lite rostig och sådär, bara en växel, bara bakbroms, ofungerande ringklocka, ofungerande ljus & ofungerande pakethållare - men det fixar jag! Rostet på den gör den bara lite charmig kan jag tycka. Ganska liten med, liten och söt!



jag är så glad över att jag har så snälla människor omkring mig. Jag fick även en hel del ramar av Helen (mina systerbarns farmor) igår. Som hon hade köpt för kanske 10 år sedan och som hon gärna ville bli av med. Perfekt åter igen då jag behöver ramar till mina bilder inför utställningen!

Jag har jobbat vidare lite på denna bild ikväll, den blir ganska spännande! Det är även skalbaggar upptill på den, det kan ni få en liten sneak peek på senare när jag kommit lite längre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0