västra långgatan

Jag tänkte att ni kanske ville se lite bilder på mitt och Ceylons nya hem. Jag har dock tagit bilderna med min mobil så dom är inte superbra, men ni se ju typ hur det ser ut iaf!


Hall/Vardagsrum
(jag måste dock köpa en riktig soffa och en matta)







Jag har satt upp ett tyg bakom tvn. lätt att byta ut om jag ledsnar.





Toa




Sovrum
(gosnosCeye ligger och sover i sängen)





Kök




Jag har börjat byta ut alla knoppar från vita till udda, fattar 5 st nu bara





Det är mysigare i verkligheten, ni får komma och hälsa för att se hur det faktiskt ser ut på riktigt!

Anna var och hälsade på mig i Fredags när hon slutade skolan, hon har bloggat lite om det, kika!

http://anizle.devote.se/blogs/12501879/mys-hos-tuss.htm

Kommentarer
Postat av: Petra

Hur fint som heslt Adele, så glad för din skull;) Ljus och kärlek!

2011-09-18 @ 17:49:58
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Linn

Myyyyyys <3 <3 <3

2011-09-19 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0