tjejkväll

Jag hängde med mina tjejer igår! Sista gången alla 3 samlade tillsammans på en tid gissar jag. Pauline åker till Philippinerna om en vecka och Hanna åkte till Sthlm idag för att sedan åka vidare till London och efter det vara ute och tågluffa i Europa med sin syster ett tag. När hon kommer tillbaka flyttar hon tillbaka till Kramfors och inte till Sundsvall. Jag kommer sakna henne så mycket men vi har sagt att vi ska se till att ses så mkt vi kan ändå! Pauline ska vara borta i närmare två månader och sedan åker hon till Afrika i Januari. Jag tycker om mina tjejer <3 och jag kommer sakna dom jättemkt.

Hur som helst så blev vi fulla och glada och hamnade även på dansgolvet igår, dansgolvet är i vanliga fall inte någon självklar plats för mig, men vi dansade fuldans och hade roligt. Vi fastnade även på mingelbilder.


Jag och Pau




Hanna och Elyn






Jag ska försöka skapa mer, min blogg innehåller alldeles för lite konst just nu, men det kommer! lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0