krita på köksluckor

Jag var hemma hos Anna och Alve igår. Vi käkade tacos, drack lite vin och mådde allmänt bra! Efter ett tag så frågar Alve mig "vill du måla på våra köksluckor Adele?" jag svara "HAH! Vilken konstig fråga, vad menar du?" Men så visade det sig att deras svarta luckor är svarta för att de målat dem med speciell färg för att man ska kunna måla med kritor på dem! Det fattade ju inte jag eller.

Hur som helst så nappade jag så klart, och fy tusan va kul det var! hah. Efter ett par glas vin och med en krita i hand så målade jag mina gubbar på deras luckor! Det var så spännande och kul att komma upp i storlek och den vita kritan gjorde sig så bra mot det svarta. Som jag beskrev det tidigare idag "Det kändes som jag var i himlen!" Men det var kanske något överdrivet.

Vafan Adde, du målade ju bara med en krita. Hur som helst så har jag lärt mig att uppskatta det lilla, man måste göra det för att kunna njuta av livet även om det känns hårt. Tänk på det!



Kommentarer
Postat av: Petra

Vi hade så på en dörr i vårat kök rätt länge, skrev gulliga ord till varandra och så i familjen;)

2011-09-01 @ 21:24:03
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Linn

Hörru Adele, jag saknar dig :) Vi måste verkligen ses snart, ta lite ritardagar :) Min inspiration är på topp!

2011-09-01 @ 23:44:33
URL: http://Lingesten.devote.se
Postat av: Adele

Linn: Jag saknar dig med! Vart bor du nu? Jag bor ju hos morsan nu ute i Ljustadalen jag. men vi får höras nåt!

Petra: haha, vad fint!

2011-09-02 @ 10:34:23
URL: http://tussiluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0