det blev ansikten ändå...

Jag sa ju i förra inlägget att jag hade tänkt göra mer mönster bara utan ansikten, men jag lyckades inte.. Det började med bara mönster, men sen blev det ansikten ändå.. fail! Hur fan misslyckas man med det. Jag glömde bort det helt enkelt och var helt inne i samma grej som jag alltid gör och kom på mig själv när det var för sent. Dock så blev det en bild som fungerar åt båda håll. Här är samma bild som jag bara har vänt på, som ni ser så är det ansikten både uppåt och neråt.




Det blev ju iof ganska ballt ändå. Men nästa gång ska jag inte tappa bort mig och falla tillbaka i vanor.

Kommentarer
Postat av: Petra

I like;)

2011-09-28 @ 19:39:12
URL: http://petrasfotovarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0