btw.

Jag borde börja måla igen, med olja eller akryl. Det har blivit väldigt mycket tusch, och väldigt mycket samma gubbar när jag väl gör någonting. Jag frågade min mamma idag när jag visade henne bilden jag gjorde tidigare "Tycker du att det är tjatigt med mina gubbar?" Hon svarade " Ja lite, du kan ju så mycket mer!" Och hon har faktiskt rätt. jag kan mer, men jag gör inte mer. Jag borde göra mer. Jag borde plocka fram mitt stafli, mina penslar och mina färger. Jag ska bara komma på vad jag ska göra så är jag snart igång, eller om jag ska måla klart någon av tavlorna jag faktiskt har börjat med, vi får se! Men det vore ett bra sätt att fördriva tiden med då jag än så länge fortfarande är arbetslös.

Vad tycker ni om det? Vill ni se annat?

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är så begåvad tjej så kör på , öppna dina sinnen;) Men du kan alltid landa tillbax på annat ibland;) Kram

2011-09-08 @ 21:51:09
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0