kaniner & lampskärm

Det här är vad jag gör under min praktik just nu, kaniner! Massa massa kaniner. Det är en riktig liten kaninverkstad i mitt lilla hörn av butiken som jag sitter i. Här ligger "bas"kropparna i en hög, ni får bilder på alla färdiga kaniner senare! 3 st är helt klara (Rooibos, Yellow Label & Blackcurrant) Jag döper alla efter te. Jag har fyra st till att göra, men det borde jag hinna med imorgon! Så ni får ev. fler bilder imorgon!






Jag fick den här lampskärmen av Kaisa-Marja, hon gillade den inte riktigt, hon gillar inte fransar. Precis som min mamma, min mamma hatar den med. Men jag skiter i vad dem tycker eller om ni inte heller gillar den så skiter jag i det med X) Jag gillar dom här lampskärmarna och jag älskar fransarna! hah. Dock så sitter denna skärm just nu på en alldeles för liten fot som ni kanske ser, jag ska skaffa en lång gålvlampsfot så småning om men tillsvidare får min nya lampa leka svamp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0