favoritplats

Jag och Ceylon har varit ner till bäcken (som jag nämnde i ett tidigare inlägg) några gånger tidigare! Och då hittade vi även en favoritplats där nere. Eller ja, jag tyckte det var asum iaf! Ceylon vet jag inte, han tyckte nog mest att de va spännande att vara ute. Det var iaf ett ställe nere vid bäcken där det var en del stora fallna träd som jag kunde sitta på och Ceylon kunde klättra och vässa klorna på! Jag gillade att sitta där och lyssna på vattnet och se på när Ceylon trivdes. Dock så hittade vi inte det stället idag när jag och Petra va ner dit med katten, jag misstänker att de har plockat bort de stora döda träden som jag gillade </3. Här är iaf två bilder från sist jag och Ceye var där när dem fanns kvar!


klicka på bilderna för att se dem större!


Kommentarer
Postat av: Petra

Fina bilder på go kisssen;)

2011-10-04 @ 20:24:32
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0