allt annat än det jag skulle

Idag på skolan hade vi teckning och kroki. Teckning innan lunch och där har vi fått en ny uppgift som går ut på att vi ska göra en förenkling på dracula-bilden som vi gjorde för några veckor sedan. Jag gjorde dock allt annat än de jag skulle. Jag satt mest och kladda för mig själv från 9-15 idag, eller jag va med på lite krokin, men för det mesta så lådsades jag bara vara med och satt och kladda med mitt eget då med. 


dagens kladd:








Denna satt jag längst med, gjorde allt i bakgrunden idag. Kluddade vidare på en gammal kroki-bild som jag redan från börjat försökte få "min" känsla på. Jag tycker att den blev rätt ball till slut!






Kommentarer
Postat av: Angelica

Tuss, kollar din blogg typ hela tiden. Men den andra bilden som du lagt ut nu. Har du lust att sälja den. (till ett vettigt pris såklart) Så maila mig. Angelica.lindfors@ hotmail.com

Ha det så bra nu. :D

2011-05-05 @ 16:09:41
Postat av: Nathalie E.

ÄLSKAR den här stilen! Kvinnorna är helt underbara! Du borde ställa ut med det här "temat/stilen". Tror det dessutom skulle sälja jätte bra. :D

2011-05-05 @ 19:15:49
URL: http://evrung.blogg.se/
Postat av: Adele

angelica: jag mailade dig på facebook!

Natta: Tack! haha, ja det skulle vara kul att ställa ut någon gång ^^,) och lite pengar skulle inte sitta fel.

2011-05-05 @ 20:14:32
URL: http://tussiluskan.blogg.se/
Postat av: Felicia

Har du gjort tröjtryck ? om inte så borde du göra de! din konst är grym, linnen med dessa gestalter skulle vara skitsnyggt

2011-05-22 @ 12:31:26
Postat av: Adele

Felicia: Jodå! Det har jag, men inte sen jag gick i gymnasiet och då hade jag inte den här "stilen". Inte riktigt på samma tryckvänliga sätt iaf! Jag skulle vilja ha tillgång till fotoscreen, fins iof på Galleri Granen, så jag skulle kunna snacka med dem och prova mig fram om jag får låna deras prylar! Vore en ide faktiskt!

2011-05-22 @ 12:34:00
Postat av: felicia

men vad väntar du på:D kan ju svära på att folk skulle köpa av dig, det skulle jag iallafall! har du tid nånting får du gärna skissa något liknande som de andra du gjort fast med en sköldpadda i centrum (: hihi

2011-05-22 @ 12:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0