secondhand och hundleksak

Pauline kom förbi mig idag när jag precis sytt klart gardinerna. Hon drog med mig ner på stan en sväng för att fika men vi tog även en sväng in på myrorna och röda korset, och som nästan alltid så kom jag inte ut tomhänt utan hade min secondhand-lycka även denna gång! 


Jag hittade bland annat två skålar och två fat för 30:- 






... och ett par tidningar som jag köpte för att klippa i
(2:- st för sköna hem, och 10:- för Damernas värld)





Jag hade som sagt tänkt klippa ut saker ur tidningarna. Det för att kunna fortsätta på mina så kallade "klippa och klistra + tusch-bilder) Hittade en hel del schyssta prylar i dem här tidningarna, och det var sjukt värt att köpa dem för nästan ingenting (14:- totalt, nypris på dem är ca 50:- st) 


lite updat. på min senaste klippaochklistra+tuschbild (inte klar än): 







Jag har även köpt en hundleksak (obsavera hund) till Ceylon idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0