skink- och broccolipaj

Jag tog lite steg för steg-bilder idag när jag lagade mat bara för att. Skink- och Broccolipaj med timjan, basilika, purjolök, tomat, grädde, ägg och ost + lite ostsås som jag hade kvar sen jag lagade mat här om dagen! Det smakade riktigt bra tillsammans med en god sallad till och citronvatten! Vi kurade ner oss i soffan (Jag och Anders) framför ett avsnitt av The Walking Dead som självklart innehöll en drös med zombies och blod, och vi njöt av den goda maten till det. haha! Imorn ska jag fortsätta med Buddha-tavlan som jag påbörjade förra veckan, så jag kommer nog uppdatera med bilder på det imorgoneftermiddag! Det här blir tredje inlägget för idag, och det blir även det sista för idag, men jag är som sagt tillbaka imorgon! (kommentera gärna mer!) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0