sneak peak

Det blir att jag ställer ut lite prylar på Vox-utställningen jag med trots allt, jag hade nämnligen inte tänkt vara med själv först på grund av att det är jag som att arrangerat det hela så det kändes lite dumt till en början, tills andra sa till mig att jag visst borde vara med. Så jag gör som dom säger och deltar! Känns faktiskt kul! Tänkte att jag skulle försöka skapa någonting nytt och fräscht till utställningen så här får ni en liten sneak peak på det jag håller på med just nu. Ni får helbilder på utställningsmaterial först efter vernissagen! Känns mer spännande så :) Helst vill jag ju att ni ska komma till Galleri Vox den 16 Juli Lördag 12.00 och kika såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0