yellow

Jag kom av mig något igen. Jag förstår inte varför inspirationen kommer till mig när jag egentligen borde egna all min tid och energi åt att plugga.. typiskt! Denna bild och bilden jag ritade/målade igår är inspirerad från boken graffiti brasil som jag fastnade med blicken på och var tvungen att låna när jag var på biblioteket för att låna böcker om art deco.


jag tycker om att blanda material, i denna använde jag mig av: 
röd  tuschpenna,  svart  bläckpenna,  blyerts  och  gul  akrylfärg.








Kommentarer
Postat av: petra

Vilken finis;) Bra Adele;) Kram

2011-02-07 @ 17:43:52
Postat av: Trundlebuff

ser ut som Os Gemeos grejer

2011-02-09 @ 14:02:43
Postat av: Adele

Petra: tack så mkt tjejen!



Trundlebuff: Stämmer bra, inspirerad av honom på just denna faktiskt.

2011-02-09 @ 14:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0