bilder från bildspel

Eftersom att jag varit dålig på att uppdatera med med sånt jag skapat, och i stället flummat på med inlägg på mitt hår, vår lägenhet, våra katter, fest, vad jag hittat på rea/second hand, recept, pinsamma samtal av misstag, och så vidare, så delar jag nu med mig lite av några bilder som jag hade med i mitt bildspel i fotokursen. Jag lägger dock inte upp alla bilder då många påminner om varandra, och det på grund av att mit bildspel byggde på att bilderna "förökade" sig, eller klonade sig mer och mer liksom, om ni fattar. ganska tråkig idé egentligen, men det var min idé! hah.

Jag lovar er att jag ska skärpa mig ang. vad jag uppdaterar med. I alla fall försöka vara mer inriktad på konst och så vidare, för det är ju det jag vill med den här bloggen egentligen, och då vill jag ju inte att ni som följer den just av den anledningen ska behöva störa er på att jag bara uppdaterar med annat skit liksom. Nu ska jag sluta babbla och låta er kolla på bilderna ist! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0