nattkladd

Jag kladdade fram en mörk pojke. jag tänkte att jag skulle försöka mig på nåt "nytt" men den blev ganska typisk ändå. En snabb teckning som resulterade i skelögd blick med mera. blev väl sådär..



Jag får lite prestationsångest. jag vet att jag kan mycket bättre än det jag uppdaterat med de senasta dagarna. Och jag är rädd att ni ska tänka " hon tror att hon är mycket bättre än vad hon är" jag är mycket medveten om att det jag skapat på sista tiden inte är så mkt att hurra för, och anledningen till det är att jag inte lägger ner så pass mycket tid och kärlek i det jag gör som jag borde göra! Jag "kladdar" mer än vad jag presterar så att säga, jag nöter mest på bara för att göra någonting och inte tappa bort mig helt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0