för att fördriva tiden

Jag kom mig över en penna och block under allt väntande på tåg och under tågresor nu i helgen då jag var till Stockholm! Blev bara halvseriösa små bilder i ett a6block, men det är ju alltid något! Och eftersom jag är så dålig på att uppdatera med sånt jag ritar, och dessutom varit sjukt dålig på att tagit mig tid att rita så måste jag ju passa på att uppdatera nu då jag faktiskt har gjort någonting. 



Jag fick cred på t-centralen när jag satt och kladdade på denna







Jag gjorde även denna bild för ett tag sen på en förfest då de andra var ute och rökte;



Jag skäms nästan lite över att jag inte har så mkt att komma med, bara massa kladd egentligen. Jag måste verkligen försöka bättra mig! Men jag har ett projekt på gång nu. Jag köpte en permanent svart spritpenna som jag tänkte använda mig av för att pimpa mitt fula, plastiga, vanliga, vita toalock. Hah! Jag har ett ganska stort behov att pimpa min toa lite, och ett enkelt sätt är att bara kladda ner toalocket tänkte jag. Vi får se om det blir en flipp eller en flopp. Om det går åt skogen får jag helt enkelt kosta på mig ett nytt liksom, kan ju inte kosta många kronor. Återkommer med bilder på det när jag framställt min plan!


Nu i veckan var jag och fikade med Petra och hade lilla julafton. Jag var som ett litet barn, fnittrig och glad och ville absolut öppna alla fina paket med en gång. Jag överraskade Petra när jag började rycka i snörerna på ett paket framför mig, för hon var inte alls inställd på att de skulle öppnas redan då, utan hon tänkte att vi skulle vänta till julafotn. ICKE tyckte jag och så kom vi överens om att vi skulle öppna allt med en gång! Jag fick superfina saker av henne! 

- en tevärmare
- en flasflaska att ha olja i
- ljuslyckor
- en tekopp + te
- 3 gröna fina kuddfodral.

Tack underbara vän!
hennes blogg; http://kreativakonstigheter.blogg.se/



Petra tog en bild på mig i min iver, glad som ett litet barn över att få paket.


Av mig fick hon en röd dalahäst, hon för väldigt förtjust i dalahästar, och hon fick ett pussel som jag själv målat.

Jag har bilder på pusslet, som jag har väntat med att lägga ut här på bloggen just för att jag inte ville att Petra skulle få syn på det innan hon öppnat julklappen! Så här såg det ut;



Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha tjej! Vi borde ha julafton minst en gång i månaden du och jag sittades på ett fik och mysa med paket;) Vi kanske ska ge varandra påskägg!!! ? H ahaaa hhaa vad gulligt!

2011-12-17 @ 09:42:08
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Adele

haha! jaa-a! vi kör på påskägg nästa gång! :D

2011-12-17 @ 12:51:55
URL: http://tussiluskan.blogg.se/
Postat av: chl

hej! tar du emot beställningar? och isåfall vad skulle det kosta för en målning typ storlek ett A4-papper? Skulle vilja ha en liknande den med katter, fast med min katt istället :)

2012-01-24 @ 14:38:16
Postat av: Adele

chl: jajo, ibland gör jag det. men det är lite svårt att göra likt någons katt om du förstår, är väl kanske bara färger osv som man skulle kunna göra. fast jag har ganska mkt nu så jag vet inte när jag skulle ta tid riktigt!

2012-01-24 @ 15:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0