billiga pärlor

Igår for jag, Sanna och Gustav runt på en massa loppis och second hand. Jag hittade bland annat en massa billiga pärlor så nu kan jag sysselsätta mig med att göra armband, halsband och diverse!




I en av påsarna låg det två pärlor med relativt stora hål i, min tanke var direkt att jag ville sätta dem i dreadsen så det har jag nu! (det är bara en av två med på bilden) så här såg dom ut:



Sanna hade pimpat blompinnar med pärlor för ett bra tag sen och jag nappade självklart på idén och härmade henne, jag skulle även kunna göra fler sådana med tanke på hur mycket pärlor jag har nu!




Jag hittade även rätt balla kuddfodral för 8 kr st. Helt okej!



...och för några veckor sen hittade jag denna sjal på myrorna som jag absolut inte kunde lämna.

 


 

Jag har varit ute efter ett par nya skor ett bra tag men jag har haft krav.

- dom ska vara en viss modell.
- dom ska vara en viss färg
- det ska vara märkesskor
- dom ska vara billiga, helst på rean

Ni kan ju kanske tänka er att det krockar rejält. Till slut så hittade jag ändå ett par skor som föll mig i smaken, dom var dock inte på rean och priset var lite väl saftigt för min stackars plånbok.. Men efter en del vel så tog jag dom under armen och gick mot kassan, så nu är dom till slut mina ändå. Ibland måste man unna sig...

 



Och till sist tänkte jag bara lägga upp en bild på min dator som är pimpad med en massa klistermärken... Det känns något barnslig, men det är precis vad jag är också - barnslig. Måttligt iaf, kan väl bete mig när jag måste.



Kommentarer
Postat av: Anna

Blev kär i kuddfodralen & sjalen =)

2011-08-31 @ 12:04:06
URL: http://banna.blogg.se/
Postat av: Adele

Ja jag med! Jag kunde liksom inte lämna dem! ..

2011-08-31 @ 12:12:50
URL: http://tussiluskan.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilka fina fynd tjej, skorna är kanon snygg!!! På lördag är det loppis utanför Ikea mellan 9.15 fick jag mail om från Ikea nyss;)

2011-08-31 @ 22:51:42
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Adele

Ja visst var jag duktig på att fynda! ^^,) Fast skorna var ju bara ett halvt fynd iof, dom var snygga men dom var dyra x)

Åhå! är det själva IKEA som har loppis eller? Man kanske ska dra dit och kika, ska du dit kanske kan kan haka på dig?

2011-09-01 @ 18:14:41
URL: http://tussiluskan.blogg.se/
Postat av: Petra

Vi har så mycket vi ska hinna på lördag så jag kan inte boka och sätta en tid, kan bli svårt,,,men ja det är Ikea + vanliga loppisnördar som du och jag som hyrt bord och säljer prylar som jag har fattat de;) Jag skickar mail till dig så får du se...

2011-09-01 @ 21:27:59
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Petra

Du tjej vart har du köpt klister blommorna? Jag blev väldigt apsjuk på dem;) Kram

2011-09-07 @ 15:12:51
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Adde

Petra:

Som jag sa, Jag fick dem av en vän till min pappa för jättemånga år sedan! Han tänkte kasta dem. Men jag ska kasta några på dig ist nästa gång vi ses! :'D

2011-09-07 @ 15:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0