Pandis

I lördags va vi hos min mamma och käkade påskmiddag, och då klättrade jag in i den stökiga klädkammaren och plockade fram Pandis, som var mitt favoitgossedjur under hela min uppväxt. Jag tyckte att han skulle få flytta hem till oss i stället för att ligga där i mörkret <3 Anders har sina två lejon (lillöja och storöja) i sängen som är hans äldsta "vänner" så då tyckte jag att min Pandis skulle få bo på sängen tillsammans med dem också! 

jag funderar dock på att tvätta honom, för ni ser ju hur smutsig han är! Han är egentligen kritvit + att han luktar lite källare. Och ja, jag vet att jag är barnslig och kanske till och med töntig men det får ni tycka hur mycket ni vill! Jag växte upp och plockade bort alla gossedjur och leksaker men nu har jag blivit ännu äldre och då plockar jag fram min käraste Pandis igen. Jag ser det mer som att jag har mognat än att jag är barnslig, som ist för att gömma min Pandis, har honom frame och står för att han betyder mycket för mig fortfarande! Precis som öjorna för Anders, vi är minst lika barnsliga så det är okey! För övrigt var han väl till pass i natt då sängen kändes väldigt tom utan Anders, då kramade jag på Pandis ist!





fin slitning vid näsan, hih <3






På tal om någonting helt annat. Jag har en hel del saker att göra! Men jag orkar inte riktigt sätta igång. Jag har en hel del tatueringsskisser som folk bett mig göra! Ska även designa en ny logga till en fiskeklubb + att det är en tjej från Stockholm som vill köpa någonting av mig som present till ett par som ska gifta sig. 

Dessutom så har jag både en tavla som inte är färdig (den mörka pojken där jag måste fixa lite skuggor och grejer + bakgrund) och jag håller på med klippa och klistra/tusch-bilder som inte är klara ännu. 

Mina planer för dagen är att träffa en vän på stan för en fika eller liknande, och leta mer porslin att måla på! Sen när morsan slutar jobbet ska vi åka och köpa blomlådor till min balkong som jag bland annat ska plantera om mina solrosor i och jag ska se om jag hittar nån köksbärstomatplanta som ska få bo på balkongen också!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur menar du?^^

2011-04-28 @ 17:45:10
URL: http://hjaerteress.blogg.se/
Postat av: adele

hur jag menar med vad?

2011-04-28 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0