måla på tallrikar

Nu har jag börjat mitt nya "projekt" som jag nämnde för några dagar sen. nämnligen måla på tallrikar! Jag har gjort klart 1 av 4 som jag hade tänkt försöka sälja i grupp för 200:- Men min pojkvän blev så förtjust i dem så han envisas med att betala mig 300:- så om någon är intresserad får nya buda över honom, hah! Om inte annat så kan jag göra fler, så om någon är intresserad så får ni mer än gärna köpa! 

Jag målar med glasfärg som efter att den har målats och torkat ska härdas i ugnen, och efter det så kan man till och med diska porslinet i diskmaskin! Jag hade tänkt göra koppar, skålar, glas och lite allt möjligt! Det kommer nog bli lite olika mönster på allt, men ska göra ett par stycken av varje så att man kan köpa dem tillsammans och använda! Jag uppdaterar med bilder så fort jag gjort någonting nytt!

Det kommer en bild på alla 4 tallrikar tillsammans senare när jag har gjort alla!



Är det någon som är intresserad av dessa eller någonting liknande, kontakta mig!

Kommentarer
Postat av: Gina

Men flicka! Försök att sälj dina mönster till Gustavsberg eller nåt! Herregud GÅ LÄNGRE, det är SKITSNYGGT! Tänk större, du är grym!

2011-04-26 @ 23:26:55
Postat av: Adele

gina: oj, haha. tack så mkt!

2011-04-27 @ 08:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0