kollage och gröna fingrar

Jag är i princip klar med den första klippaochklistra-bilden! Jag ska bara skriva in med "The first one" på något sätt till höger där det fortfarande är en tom yta! Det blev två ordagrant fula gubbar uppe i det högra hörnet! 





Jag har även påbörjat ett nytt kollage! Det är ganska långt ifrån klart än: 






För ungefär en vecka sedan så planterade jag smultron och sockerärtor! Jag tänkte jag skulle förgro dem inomhus för att sedan ställa ut dem på balkongen när vi fixat iordning där ute! Smultrona har inte tagit sig än, men ärtorna är verkligen på gång! Är nästan lite rädd att de kanske kommer växa för fort och klänga sig fast på någonting i närheten om jag har otur, hah! Tanken är att när de sedan flyttas ut på balkongen så ska dom kunna klättra på hönsnätet som vi nte inte satt upp där än. hah! Men vi måste näta in hela balkongen så vi kan ha öppet till sommarn utan att katterna kan ramla ner eller hoppa självmant! 


ärtorna: 





Vi har en liten japan som står och vaktar 2 av citronplantorna som jag odlade upp i somras, Dessa två har inte blivit så stora ännu för dem har stått tillsammans med en massa andra citronplantor i samma kruka, men nu har jag planterat om alla så de får mer plats och näring!





Tänkte jag skulle avsluta detta inlägg med en helbild på tavlan som jag håller på med här hemma, fick ju inte till det så bra sist! Jag har inte målat någonting mer på den men jag vet vad jag måste fixa. Jag ska göra det högra ögat lite större, även göra det högra örat lite större upptill, ser helt fel ut nu! Och till sist så måste jag komma på hur jag ska göra med bakgrunden. Har ni några förslag på vad ni tycker att jag ska göra så får ni gärna berätta dem för mig!








Kommentarer
Postat av: annnooo

jag tkr du ska ha en färgglas bakgrund! fast inte för färgglad, haha

2011-04-09 @ 15:51:39
URL: http://anizle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0