stilleben

På skolan idag har vi tecknat stilleben. För en gång skull så bestämde jag mig för att faktiskt anstränga mig lite extra och vara noggran och ge det tid, vilket jag annars är ganska dålig på. Jag har vanligtvis dåligt tålamod och vill arbeta snabbt och just därför så är teckning inte riktigt min grej egentligen. Men efter att ha tvinga mig själv, och trotsat mig själv så blev resultatet faktiskt över förväntan. Jag kan ju om jag bara vill, faktiskt! Jag får helt enkelt ge saker tid om jag vill utvecklas och komma någonstans. Det har jag iof vetat hela tiden men som sagt varit dålig på det. Från och med nu ska jag sluta vara dålig och fortsätta försöka och fortsätta vara bra i stället!


Mitt resultat. Även om det inte är perfekt så är jag nöjd.



klassen.



~

här är några bilder från krokin också,
vi har både tecknat av en smal och en gravid kvinna; 


(klicka på bilderna för att se dem större)



~

Jag tänkte avsluta detta inlägga med lite mellantidskladd.




Kommentarer
Postat av: Angélique

Är kär i tavlan med de gröna ansiktena<3



2010-10-08 @ 12:04:17
URL: http://angeliquelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0