öga näsa mun

det är alldeles för sjukt länge sen jag uppdaterade här...

Hur som helst så har jag börjat i skolan nu (KOMS Sundsvalls Konstskola). Det
känns  helt  okey men jag har inte riktigt vant mig ännu, men det kommer väl!

Än  så  länge har vi mest bara fått göra olika skissövningar, mest utomhus, vilket
jag  personligen  tycker är  bland det tråkigaste som finns.. Men självklart mycket
nyttig t för  att  utvecklas... Ibland tycker jag att det känns jobbigt att man måste
nöta sånt man inte tycker om att göra för att bli bättre på det man gillar att göra.

Varför  jag  uppdaterade  nu  egentligen  va  för att jag har "skissat" upp ett typ
av mönster med näsor, ögon och  munnar som  jag  tänkt  fortsätta  jobba  med
genom att gegga ner den med  färger  så  att  säga..  Ni  får grunden nu, så får
ni resultatet senare. Det känns rätt bra att  vara igång  med  det  kreativa  igen!


Kommentarer
Postat av: Natta

Åh, ser sjukt lovande ut! :D Du har blivit förjävla duktig på att skapa abstrakta och symetriska mönster!

2010-09-02 @ 23:02:45
URL: http://evrung.blogg.se/
Postat av: Adele

Tack så mkt Natta! :D

2010-09-03 @ 08:04:39
URL: http://tussiluskan.blogg.se/
Postat av: petra

jag blir glad,tänk när den får färg då blir jag lycklig!

2010-09-03 @ 08:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0