så gott som...

... klar






Jag ska bara göra några små ändringar imorgon förmiddag. Helt okey resultat ändå för att vara första gången jag målar med olja, och jag tycker jag fått fram stenstrukturen ganska bra ändå även om jag absolut inte är helt nöjd. Jag tycker att själva motivet var ganska tråkigt, bland annat vinkeln och lite för få detaljer för att bilden ska vara tillräckligt intressant, enligt mig. 

Jag har grundat en duk här hemma också som jag ska sätta igång och måla på snart, uppdaterar så fort jag kommit en bit. Än så länge är den bara mörkt brun. Tänkte jobba med lite samma teknik som denna och i olja då såklart. Ska bli spännande.






~
me and my boy <3


Kommentarer
Postat av: Mamma Kicki

Jag gillar Er. Fin bild

2010-10-31 @ 01:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0