möbelrenovering

Jag  vet  att jag är dålig på att uppdatera, jag är rätt dålig på att vara kreativ och skapa
över huvud taget om  jag  ska vara ärlig.  Jag hade tänkt ta tag i det, så snart jag orkar..

Hur som  helst  så  har jag  sommarjobb  (fieriearbete kallar som det) på Galleri Vox, men
eftersom  det  är  sommarstängt  där  just  nu så håller vi på med annat så som att ställa i
ordning övervåningen  och rendovera möbler etc. så jag tänkte att jag kunde ju uppdatera
med lite bilder från det iaf! jag känner att det inte är okey att jag uppdaterar så här sällan!



Mina köksstolar som jag har klätt om, detta gjordes dock hemma hos mig själv. Inte på Galleri Vox 




Ett bord vi slipat, grundat och målat om! nytt möter gammalt. Gjordes på Galleri Vox.




Kommande projekt jag tänkte ge mig på.. Stolen ska kläs om och pallen ska målas om.
resultat kommer inom kort!



Favorit i repris. Denna soffa klädde jag om för ett par månader sen när jag gjorde min praktik på 
Galleri Vox. Det han fått otroligt mkt positiv kritik. Nytt möter gammalt.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Coooooolaste soffan ever.

2010-08-19 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0