tack för senast din djävel!





Jag  beställde en bok i slutet på förra veckan som kom idag! :D Av Jesper Waldersten.
Han  är en  av mina favoriter! :) Det är är 3e boken jag har som han har gjort nu.. den
här  handlar om Stockholmare. Citerar baksidan: Stockholmare är ett speciellt släkte.
Egensinniga,  självupptagna  storstadsbor  som  ser  sin  stad som världens centrum.
Jesper  Waldersten  är  en  skarpsynt  iakttagare  av  dessa  stockholmare  och deras
egenheter. Han är också en av de  mest  uppmärksammade  illustratörerna  i  Dagens
Nyheter  där  han  varje  vecka  kommenterar  stockholmslivet.   Detta  är  hans  första
bok där  han har samlat de bästa bilderna från DN på stan. "Jag gillar att bli  påmind
om  hur lika vi är i våra larvigheter. Jesper är bra  på  att  se  det  där.  Han  tittar  på
min  och sin och din vardag, sätter den på gaffeln,  vrider  och  vänder  på  den,  tar
en  noga utvald tugga och  låter  mig  skratta  åt  mig",  skriver  DN-reportern  Harald
Bergius i bokens förord.
Jag kan inte mer än att vara nöjd över mitt köp! :D glad tjej.



litet smakprov!     .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0