jag gömmer mig bakom ett pacman-spöke

Jag  har  tagit  ur  mina  dreads igen och tänkte faktiskt köra utan ett tag. det är mycket skönare
och mycket mer lättskött så, dessutom kan jag ha mössa och slipper frysa om huvud  och  öron!

Jag har dock  bestämt mig för att göra mitt hår en aning ljusare, såhär är  det  nu  efter  dagens
färgning och slingning.. ska slinga mer också. jag föredrar att slinga  det  ljusare ist för att bleka
allt.. jag vill inte se ut som en morot elr uppnå nåt annat misslyckat  försök  att  bli fin. godnatt!


Kommentarer
Postat av: David

Du är alltid fin, så kan ju inte misslyckas att "bli" fin va, då du redan är det! Men håret ser jättefint ut(jag blir avis, saknar mitt långa!), akta du bleker för mycket bara :)

2010-01-23 @ 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0