skräpkonst

Det är inte riktigt min grej att göra konst av skrot, dvs skrotskulpturer, men eftersom det var en uppgift i formen på skolan så fick jag ta mig i kragen och skapa någonting. Den är inte helt klar ännu, det är dock inte så mkt kvar, tänkte ändå visa några steg för steg bilder för er hur jag gått till väga och hur det blivit/blir. Vi har utgått från en bild som vi fick av läraren, jag har dock ingen bild på den med nu, men kan uppdatera med det tillsammans med det färdiga resultatet så ni får se!


steg 1 - väldigt tidigt stadie, fästa ihop prylar




steg 2 - fastsatt på skiva + täckt med latex




steg 3
- huvud på + målad




Ja, den har en sjukt ful rumpa och fula klackisar. närbilder på det:




Ni får skratta, det är lite meningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0