skor och glas

Idag köpte jag ett par nya skor. Det behövdes verkligen! Då de två paren jag brukar använda som mest är det hål i båda två. De här hittade jag på rea (såklart) 50% så jag betalade 250:- i stället för 500:- 





Här om dagen fick jag inspiration när en kille kommenterade "Alltså...Skulle jag ha någons designprylar i min framtida lägenhet, så blir de fan dina! D: xD Sjukt härlig design!" till mig efter att ha sätt spegeln jag pimpade. Så jag tog fram några nyinköpta "rena" glas och mina glasfärger... 


samma glas från olika sidor: 




Jag kommer måla fler, jag uppdaterar med nya bilder när jag gjort!



Kommentarer
Postat av: Linn

Det är så kul att måla på glas! Har just köpt pennor för både glas och porslin :)

2010-12-06 @ 18:05:34
URL: http://headphone.devote.se
Postat av: Annie

Nice skor! Var köpte du dem? :D

Du har skön stil när det gäller din konst, din stil på kläder är med skön för den delen :)

2010-12-06 @ 18:12:22
URL: http://teddiboii.blogg.se/
Postat av: Adele

Annie: Wedins! :)

Tack så mkt. hah!



Linn: ja det är rätt kul men det är svårt också att få det jämt och bra.. tycker jag! hah ^^

2010-12-06 @ 18:15:40
Postat av: petra

Snyggt! Bra julklapp!;)....eller till någon som fyller år. Vem vet kanske jag beställer någon gång, om man får? ;)//Kram

2010-12-07 @ 10:34:37
Postat av: Adele

Petra; klart du får! Och jag håller med om att det är en bra present! :D

2010-12-07 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0