färdigt skrot

I fredags blev min skrotskulptur klar! Så jag har tagit bilder på det och även en bild på bilden jag utgick ifrån från början. Jag tycker att resultatet blev okey till slut, fast det är nog ingenting jag vill ha framme själv, någon som är intresserad av den? buda! hah.


utgångsbilden:




resultat:







~




Till någonting helt annat! Jag och Anders har bestämt oss för en kattunge som vi ska köpa! Han kommer till oss redan på onsdag och jag är sjukt peppad och glad över det! Vi håller på diskuterar namn, vi får se vad det blir! Svårt att bestämma nu innan man ha katten i sin famn, när man har det så vet man nog bara. Jag har två bilder på honom som jag fick av hon vi ska köpa honom av så jag tänkte visa dem!
Kattmamman är en Maine Coon och kattpappan är 50/50 Maine Coon och Norsk Skogkatt, så vår lilla kille kommer vara 3/4 Maine Coon och 1/4 Norsk Skogkatt. Vi kommer betala 1500:- för honom, och det är någonting jag inte har några problem att lägga pengar på!

Killen till vänster!



jag uppdaterar med nya bilder när vi fått hem honom! 


Kommentarer
Postat av: Joss

Han kommer bli en stooor kissekatt då alltså :D Maine Coon blir ju gigantiska :D Hihi! MYS!

2010-12-12 @ 17:24:18
URL: http://thespaceinbetween.blogg.se/
Postat av: petra

Jag gillar din figur, KONST;) Den känns smart!

O grattis till en bedårande kissemiss, vacker färg;)

Om jag någonsin skulle ha skaffat en katt så skulle den ha varit röd o vit. Men det händer ju aldrig då jag inte tål dem;(

Glad för er skull;)

2010-12-13 @ 22:16:10
Postat av: Malin

Åh vad söt :)

2010-12-14 @ 13:35:53
URL: http://livetmedpapillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0