någon som känner igen mig?



är det någon som känner igen den här katten eller rent av saknar den?

Han är en mager och  sliten katt som  har varit  bosatt  på  våran  altan  sen
Igårkväll. Han jamar och  springer  mot dörren  för att  han  vill  komma  in.
nej, vi har inte matat den  elr något liknande, jag vet  inte  varför  den  vill
stanna hos oss. Han är  även  nyfiken  på  våra två  katter  som  vi  har,  det
har  iof  alltid  varit  många katter här, tror det  beror på  att  våra  katter  är
snälla  och  välkomnande. Det är inte första gången  det  kommer en  slitet
kisse  som  vill  komma  in.    Han  är  inte  skygg,  snarare  sällskapssjuk  på
ett  nästan  hetsigt  sätt när man  klappar den.  Men  som  sagt  mkt  mager
och  slitet, tovor i pälsen och vill mer  än gärna komma in när man  öppnar
dörren,  han  sitter  ute  på  räcket  nu och bara väntar... Jag tycker så himla
synd  om  den.  Är  det  någon som  känner  igen  den  elr  saknar  den?  Vi
tänkte  avvakta  några  dagar  för  att  de  om han försvinner elr blir kvar här
om  ingenting  händer så ringer vi  nog djurhemmet till veckan.. kisseen <3


hör av er på det här nummret om ni vet någonting: 0730269418


Kommentarer
Postat av: mandy

åhhh, så fin! jag vill ha den :(

2010-04-05 @ 18:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0