det tar en evighet

Jag håller på att krossa kakel i osymmetriska bitar och försöker bygga ihop till nåt snyggt på ovansidan 
på  vårat vardagsrumsbord. Jag hoppas jag lyckas och att resultatet blir bra! För det tar en himla tid!..




Var  ett  tag  sen  jag uppdaterade bloggen nu, jag är ledsen för det.. men jag har liksom precis flyttat 
hemifrån och har ny praktik så jag har haft annat att tänka på och stå i! jag har iaf inte gjort någonting
kreativt mer än  det  här  sen  sist  jag uppdaterade  med  nåt sånt mer än att jag dekorerar maten jag 
lagar till på Barista, men det är ju inte riktigt samma sak..  kom  in  och  köp  mat  av  mig  vet  jag!  ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0