"Men varför ska den här stå här?"



(obsevera att bilden är dålig)


Jag har  gjort  om  min  tavla  lite  som  ska  hänga  på
Galleri  Granen,  nämnligen  kletat  på  lite  guld  som
ni   kanske   ser!   Det   var   Brors   idé,   jag  litade  på
honom!  Jag   var   lite   skeptisk   först,   men   jag  kan
nog   hålla   med   honom   om   att   han   hade   rätt!
Eller  vad   tycker   ni?    ( nu   borde   alla   som   läser
kommentera  tycker   jag! heh)   Dessutom  så   har  jag
ramat in den. (en enkel  ram  av  lister  som  jag  sågat
till och  målat)  Sen  måste  jag  också  tala om  en kul
sak  som  Bror  talade  om för mig  idag  när   jag   kom
till  galleriet :')  Nämnligen  att   en   kille  som   går   i
kursen som han leder  hade  hittat  min  tavla  där  jag
ställt undan den igår och  sagt:  "Men  varför  ska  den
här stå här?  Den  här  ska  ju vara framme!!" Sen hade
han ställt  fram den  igen :D haha,  folk  gillaren!  ihihi

Kommentarer
Postat av: Pandi

Tycker det där blev jätte bra jag :D

2009-09-22 @ 19:47:49
URL: http://pandafine.blogg.se/
Postat av: Natta

Ohh, aa det vart snyggt med guldet! :D

2009-09-22 @ 20:30:20
Postat av: Adele

Tack så mkt båda två! :D

2009-09-22 @ 20:40:31
URL: http://tussiluskan.blogg.se/
Postat av: Jessi

Blev jättenajs med guldet :)

2009-09-22 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0