snart är det halloween

Till helgen är det Halloween, då ska jag på fest som zombie!
Idag har jag varit på stan med Natta och  köpt  in  lite  grejer!

; vita linser, blod, en vit skjorta och en docka!



Tanken  är  att  jag  ska  vara  ett  barn,   jag  måste  försöka  lösa
det  där  mer  kläder  på  något  sätt,  en  klänning  typ, får  se vad
jag  hittar  :o Sen  dockan  som  jag  köpte  har  jag  fixat  idag  så
att den ska vara  mer  passande  till  temat!  en  mini-zombie  som
jag  tänker  ha  med  mig  överallt. Om hon  blir  jobbig  tänkte  jag
släpa henne i ett snöre bakom mig som är knytet runt hennes hals.



före                                                       efter


Kommentarer
Postat av: Lia

Bwah! x3 Vilken mysig, haha! Den blev mycket snyggare efter din make over ^^

2009-10-31 @ 23:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0