skull


(inte den bästa bilden men den får duga så länge, tills jag kommit längre!)


Hur som helst så har jag börjat måla på en ny tavla. Det här är  bara  själva
grunden. Eller egentligen är det hela ett experiment, jag målar nämnligen
på en isärplockad steriobänk elr vad det från början  var...  De senaste  åren
har jag haft min dator på den, men eftersom jag köpt en  bärbar  nu  så  var
tanken att jag skulle slänga den här skiten i samband med att jag  plockade
bort  min dator. Men när jag stod där och  plockade  isär  skivorna  slog  det
mig att  jag kanske  kunde  måla  på  dem  ist,  så  jag  ska  se  hur  det  går!
obsavera att jag i  stort  sätt  aldrig  målat  döskallar  tidigare,  så  vi  får helt
enkelt se hur det här kommer sluta! haha, känns  kul  att  göra  nåt  igen  iaf!


Kommentarer
Postat av: Kajalis

Gud vad snyggt! :)

2009-11-15 @ 17:25:11
Postat av: Adele

Tack så mkt!

2009-11-15 @ 17:46:16
URL: http://tussiluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0