projekt vattenpipa



Jag har kommit en bit längre i mitt projektarbete;vattenpipa. Igår fick jag "kroppen" som jag lejde en gubbe på AGA att löda ihop till mig. Jag personligen tyckte att den var snygg som den var när jag fick den i handen men jag valde ändå att spraya ner den i silverfärg och sen dekorera den med pärlor som jag köpt på lekplaneten :') Jag limmade fast dem en efter en, det tog ett tag men det var värt det. Det enda som fattas nu innan den är helt klar är packningen mellan vasen och "kroppen". Redovisning på detta är om lite drygt en vecka :o Jag känner mig inte spec stressad men nervös måste jag faktiskt säga att jag är.

För er som inte har hängt med så gör jag en vattenpipa som projektarbete i skolan. Typ det största vi gör under hela gymnasietiden. Jag har gjort vasen på skolan i stengodslera och jag har gjort ritningen till "kroppen". Sedan har jag slaktat andra vattenpipor och köpt till lite grejer för att få den helt komplett. men själva grunden har jag gjort själv så att säga.

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Gud vad fin den blev!

2009-03-21 @ 19:01:22
Postat av: Emanuel

Gud vad fin den blev!

2009-03-21 @ 19:02:31
URL: http://fafaf.sa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0