nytt projekt på gång, äntligen!



Jag har  väl  egentligen kommit något längre  än  så  här  men
jag uppdaterar med en ny bild så  fort jag  kommit  lite  längre
ändå  än  vad jag har gjort :) Det  ska  iaf  blir  en  lagomt  stor
skulptur, dess  form  från midjan  och  uppåt!  har  i  stort  sätt
gjort  hela  kroppen  ( i  hönsnät )  klart   och  ska  snart  börja
täcka  den med gipsbinda, så fort  jag fått  hem  det :)  (borde
komma   på   onsdag  senast )  Jag  försöker  sysselsätta  mig
så gott  det  går. vill inte lägga mitt kreativa åt  sidan  bara  för
att  skolan  är över. så när jag väl får  insperation  och  intresse
att  skapa  någonting  nytt  så  tar  jag  chansen!!  ingen  lever
för evigt  tänkte  jag  avsluta  med  här,  men  kom  på  lika fort
som jag skrev det att det inte riktigt passade i sammanhanget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0