jag vet inte riktigt...



en ny vecka, en måndag, en kväll fylld av en tom känsla och en drös tankar ~

hur  som  helst, jag  känner  att  jag behöver skriva av mig lite, och det är inte direkt
någonting   jag  vill  sitta  och göra på exempelvis bilddagboken, även om det också
kanske  händer  ibland.  eh.  grejen är ju att jag har lovat  att  hålla  mitt  varadagtliv
utanför  den  här  bloggen  så mkt  som möjligt och bara  skriva  om  min  konst etc.
men  just  nu  känner  jag att  jag  måste bryta det mönstret lite..  känner  också  att
det  inte  spelar  någon  större  roll heller för det är ändå så pass  få  som  läser  det
jag  skriver  här.  från det ena till det andra, alltså, det är en hel bunt av mina vänner
som  sitter,  är  på väg  elr ska till Borlänge nu. Peace and Love festivalen är på gång
och  jag  är  en  av få som inte kommer vara där känns det som. det är så tråkigt att
min  ekonomi  verkligen  sviker  mig, ...min  ekonimi,  vilket skämt, jag har inte ens
någon...  eh.  jag  måste  verkligen  hitta en jobb snart, jag kan inte gå så här länge
till,  jag  kommer  gå  ner mig. försöker trösta mig själv och hålla tankarna på annat
så  gott  det  går  med  hjälp av skulpturen som är mitt nuvarande projekt och andra
kreativa saker ..  har även en  tanke på att måla lite mer glas och har en och annan
ide på akrylmålning jag bör börja med inom kort. inte allt på en gång bara. no kaos.

btw. jag skulle vilja ändra utseendet på min blogg, om det är någon som är villig
att hjälpa mig med det så hör av er! jag kan nämnligen inte sånt själv.  dålig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0