super smash

Idag började jag dagen med att städa trappor  precis  som  vilken  torsdag  som  helst.
Sen efter det for jag in till stan för  att  uträtta  några  ärenden  på  arbetsförmedlingen! 
Från och med måndag och ca: 3 veckor framåt  kommer  jag  vara  på  Galleri  Granen
och hjälpa till  utan  att  få  någon  ersättning  (helt okej med mig)  men  sen  från  10e
september och framåt så kommer jag få praktikersättning :)  Det  pga  att  det är  först
då som jag har varit inskriven i 90  dagar  (3 månader).  Det  känns  awesome  att  det
här har löst sig!

Träffade Robban vid lunchtid och lunchade lite på Donken tillsammans  med  2  chees-
burgare var, hah! sedan efter af och efter jag träffat  Bror  så  träffade  jag  Jerry  och  vi
var på jakt efter turkiskt äppelte utan några resultat :o Det  var  tydligen  slut..  typiskt!

I vanlig ordning så är jag less på linje 2, jag orkade alltså inte ta  bussen  hem  så  jag
ringde farsan som skjutsde hem mig (ja, lite  bortskämd)  Vi  köpte  hem  thai-mat  på
vägen och käkade hemma hos mig :) Sedan kom Jerry hem till mig och lira lite smash
bros och mariokart, det var grymt kul. oooiih! Vi rökte lite pipa också precis som alltid.

Sammanfattningen av min dag har varit awesome! Det har varit en sån där dag som jag
hade lovat mig själv att jag skulle ha för nån kväll sen när jag failade totalt,  känns  bra!

Nu är jag ensam igen, men det är helt okey det med! hah, känner mig hyffsat nöjd med
tillvaron och jag är på bra humör! tror jag ska sätta mig ner och sy min tröja. uppdaterar
er med bilder senare! tja!


Kommentarer
Postat av: Farbrorn

Robert Persson gillar detta

2009-08-21 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0