septum


Det blev inte medusa o.o Det blev septum.



citerar det jag skrev på bdb:

Jag var med alexandra på  stan  idag  för  hon  skulle  ta  septum,
och jag tänkta ta medusa, men hon  övertala  mig  att  ta  septum
jag med! O.o  elr  näe,  inte  tvinga...  men  efter  att  hon  provat
ringen i näsan för att se hur  det  skulle  bli  så  provade  jag  med
bara för skoj skull... och hon ba:  WOW  snygg!  och j ag  ba:  VA?
sen typ smsa jag runt till mina vänner och frågade vad  de  tyckte
att jag skulle ta  och  resultatet  blev  typ  50/50..  men  piersaren
personligen tyckte att jag skulle göra  septum  o.o  Dock  så  är  ju
läkringen alldeles FÖR STOR och kulan  är  för  stor  och  mörk  i
förhållande till de andra i läppen.. vill  byta redan nu egentligen
men det går ju inte.. mamma hatar det iaf, hon tycker att ja e ful.

~
Jag misstänker att inte min pappa kommer tycka om det heller!
hah, Jag  längtar  till  om  8 veckor  när  jag  får byta smycke
:)



<- Före ~ Efter ->

Alexandra blev snygg!




Kommentarer
Postat av: Natta

Snyyyyggt! :DD

Kunde inte svara på sms:et så jag höll tummarna för att du skulle välja septum! x'D

2009-09-01 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0