skrämmer både barn och katter med min konst



Jag  vill bara tala  om nåra annorlunda reaktioner jag fått på min "gubbe".
Jag  har nämnligen lyckats  skrämma både ett  barn och en katt med den!
För  ett  litet  tag  sen  bara när jag  inte var hemma, och  när mamma var
barnvakt åt Edvin och Hanna (mina systerbarn)  så sov  Edvin i min säng.
Efter  att  han  hade  gått  och  lagt sig  så hörde  mamma  att han grät så
hon  hade  gått  in  till  honom  och  frågat vad  som var fel, och  han hade
svarat: ... "det  är,  är ett monster  här  inne! :'("  och  då syftade  han på
min  skulptur som faktiskt  står  ganska  nära  sängen men  också  riktad
mot  den!  Så mamma ställde  ut  gubben  i  hallen i  stället  där  jackorna
hänger,  precis brevid ytterdörren. Där har  den  stått tidigare när tanken
var  att  foten  jag  tänkte  göra skulle torka.. Både  då  första gången och
nu när  den står där så smyger alltid Accolon (min ena katt) förbi den och
sneglar  misstäksamt  på  den som  om han tror att den ska komma efter
honom och ta honom! inte förän han är nån halvmeter utanför dörren kan
han släppa blicken :') förlåt om du läser det här Ann-Sofie, inte meningen
att skrämma dina barn, inte riktigt meningen att skratta åt det heller. hah!

~

Idag träffade  jag  Natta  på stan :)  Vi planerade lite hemliga saker och har
även  börjat  förbereda  inför  vårat  kommade projekt som jag tror kommer
bli  jättespännande!  mer än  så tänker jag inte tala om ^^,) hah! Jag hade
med  mig  en  teckning till henne som  tack  för att hon  håller på att skissa
på min nästa  tatuering!  jag själv blev inte helt nöjd med den, men huvud-
saken var och är väl egentligen att hon skulle gilla den, och det gjorde hon!


<inspirerad av Natta, till Natta!>

Kommentarer
Postat av: pappsen igen

du är grym på att måla!man häpnar!gillar det du gör helskarpt.:)

2009-10-14 @ 01:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0