nu



De kommer sällan men de kommer ibland, de här inläggen om känslan
för stunden. Jag försöker undvika att blanda in allt för mkt skit i
min blogg, jag tycker inte riktigt att det hör hit egentligen.


Hur som  helst. Nu de  tre senaste  dagarna har jag  sett  ut  som  ett  halvt
uppätet  monster,  dvs..  helt  ofixad  och  släpar  fötterna  efter  mig  längst
golven när jag rör mig  i  lägenheten. Jag har varken orkat eller  haft lust att
träffa någon, dock så har jag varit en hel del kreativ, vilket jag inte har varit
på mycket länge!

Åter till hur jag mår, jag kan inte riktigt svara på det egentligen.  Jag  kan  väl
inte direkt påstå att jag mår dåligt, men inte bra  heller  eftersom  jag  knappt
orkar göra någonting mer än att spendera tid med mig själv, kanske prata lite
med mamma ibland och kanske krama lite på katterna om de råkar vara nära.
Jag mår inte alls tror jag.

Men nu några dagar framöver har jag planer faktiskt. Imorn är det tänkt att jag
ska träffa Jerry  en  stund när han slutat jobba, hoppas det blir så  med,  för  vi
ses allt för sällan tycker jag! Sen på Torsdag ska  jag träffa  Natta, jag ska ge
henne  pengar  så  hon  kan  beställa  hem  hår  att  göra  dreads  av.  Jag  ska
nämnligen  fylla mitt huvud med syntetiska korvar inom  en  snar  framtid. Jag
kommer må bättre igen när jag väl orkar dölja monstret jag är under lite smink
för att sedan lämna Ljustadalen en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0