SNART SÅ!

snart så är det sommarlov! mmhm! ska bli asskönt faktiskt.. längtar gör jag
också till Arvika-festivalen och min 18årsdag! :) ska bli skoj att få träffa Py &
Sussi också!

Jag vet inte hur det blir med dreadsen jag hade tänkt göra.. jag har fortfarande
beslutsångest... så jag lär ju vänta med det ett tag iaf innan jag gör det om jag
nu kommer göra det o.O Sen tatueringen! Micke hade inte tid att komma hit till
Sundsvall i Maj så det kanske blir i Juni elr Juli ist? jag har faktiskt ingen aning
om när det kommer bli, men att de kommer bli hoppas jag såklart på! fast jag
kommer inte få den gratis längre dock.. för han måste ta betalt för materialet
som gå till studion (ca 300:-) och ev så kanske har vill ha 200:- sj också för
arbetet.. men eftersom jag känner honom lite så kanske jag får de för 300 :)
det visar sig oO

Jennifer kom hem från Karlstad igår :) hon har ju fyllt 18 så jag köpte en present
till henne. en drink-kortlek! bild + resept på dringar på varje kort! asball tyckte jag,
men! hon har slarvat bort den redan.. kortleken och hennes nya "viffta-omkring-
med-grejjer" som hon fick idag.. poi typ men dom heter någonting annat (?) w.e
vad dom heter egetnligen.. de tråkiga är ju att hon har lyckats tappa allt redan o.o
hon hade dom på skolan, hon la allt i en plastpåse.. och när jag klev av bussen
nu nyss när jag va hemma så såg jag att jag hade 12 missade samtal på mobilen!
alla var från Jennifer.. så jag ringde upp henne:

- va det någonting viktigt?
- JAAAAA!! HUR MÅNGA MISSADE SAMTAL HADE DU ?
- 12!
- HAHAH! MEN DU! HAR DU MIN PÅSE?
- påse?
- JA!? MED MINA SAKER!!
- jag, ne? oO


hon hade åkt tillbaka till skolan också och kollat på alla ställen som hon kunna tänkt
sig glömma skiten på.. men hon hittade dom ingenstans -.- kan hända att Naima tog
med sig dom om hon ev glömde påsen på naturkunskapen.. vi får kolla det imorn!

på tal om imorn! egentligen skulle jag göra matte-prov imorn.. jag är typ JÄTTEefter med
det reeedan! skulle göra de för flera veckor sen, sen skulle ja göra de i måndags men
flyttade det till nu imorn... men nu ska vi till Granloholm imorn å kolla massa shit, typ eko-
system å sånt bajs så då kan jag inte ha det imorn heller! så på måndag! då! då ska jag
göra det!! ...? kanske.

jag har gjort mitt NES-SCREENTRYCK idag! fast jag gjorde det inte på en tröja utan jag
gjorde det på papper ist som jag hade tänkt rama in och typ sälja om någon vill köpa dvs.
haha! det visar väl sig :) men dom blev rätt balla iaf.. jag gjorde på 3 svarta papper och på
3 röda :) dock så blev ett av trycken helt fail o.o "kryss-knappen" den svarta delen av knappen
hamnade helt åt helvete snett så då gjorde jag dom röda knapparna snea med flit också men
den blev typ ball iaf o.o det blev ju liksom halvt meningen att det skulle vara så när jag gjorde
det andra med flit X'D hahah! vet ni då! att detta var även en MVG uppgift! så jag har MVG i
screentrycks delen av bildkursen! mmmhm! och jag frågade Kerstin vad jag har typ sammanlagt
i hela kuren men det kunde hon inte svara på dock.. men iaf VG sa hon! men om de va mer
kunde hon inte svara på utan att kolla på några papper först :) men VG duger länge tycker jag!



~
näe, nu ska jag försöka skriva klart min uppgift som handlar om möbelformgivning för den ska vara inne senast på fredag, sen hade jag tänkt försöka göra lite naturkunskap också om jag orkar.. JUSTE! jag fick tillbaka naturkunskapsprovet idag också o.o en CHOCK fick jag! MMMMHM! VG!!! (minus iof) men IAF! JAG!? VG!? I NATURKUNSKAP!? hahahah! de va lustigt. för grejjen var att innan jag hade gjort provet så kändes de som att jag inte kunde någonting, sen när jag gjorde det så kändes de väl helt okej.. men jag trodde aldrig att jag skulle få vg iaf :') hahahah! alla borde säga grattis till mig elr nått :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0