huvudverk

:s jag brukar typ aldrig ha huvudverk, bara när jag är bakis..
men de är jag också rätt sällan.. men idag! fatta inte, kanske
är solen elr någonting? elr typ druckit för lite.. jag vet inte alls
men de har inte varit mysigt iaf..

jag orkar inte skriva så mycket idag.. jag måste typ lägga mig
och vila lite och ev kolla på någon film, jag mår konstigt o.O
_________________________________________________________


jag kan bara tillägga att jag har hittat ännu en till 90-tals jacka
i våran klädkammare :') jag tvingade mamma att knäppa kort
på mig i den imorse innan jag åkte till skolan så jag bjuder
på den bilen också! hah :) jag får typ ursäkta för min
morgonfrisyr och att jag ser typ sur ut ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0