KLAR

idag har jag målat klart Villes tavla!
jag personligen tycker inte om den,
men det är kanske lika bra för jag
ska ju inte ha kvar den liksom :')))
huvudsaken är ju att han gillaren!

han betalade den redan i torsdags
(500:-) så jag hade lite press på mig
att den skulle bli klar liksom o.O 



[obs, det här är bara en del av tavlan, inte hela]


om det är någon som är intresserad av att köpa en tavla
av mig så kan ni ju säga till :') jag är inte världens bästa
konstnär men jag gör mitt bästa liksom X'D hahah! öh,
men isf så kan ni ju typ adda mig på msn [email protected]
och typ tala om för mig undefär vad ni önskar för motiv och ev.
skicka en bild :') jag kopierar inte det ni skickar utan jag gör
endå någonting eget utav det liksom! :') det måste man! höh.

jag skulle vara tacksam om nån köpte nått av mig iaf!
för jag har inget sommarjobb så jag får inte in pengar
på något annat sätt och dessutom så har jag någonting
att göra på dagarna när alla andra jobbar liksom :'))))
så sysselsätt mig ni! jag blir bara glad då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0